På seminaret deler tre dyktige HF undervisere sine erfaringer med innovative program- eller emnedesign med f.eks. aktiv bruk av faglige spørsmål, enkle funksjoner i Canvas, eller podkast som nytt læringsformat. Ikke minst skal du lære mer om hvordan et nyskapende læringdesign kan skape et svært godt læringsmiljø.
Hovedmålgruppe
HF undervisere og stipendiater som har undervisningsoppgaver
Program
- Velkommen! v/ Steinar Andreas Sæther, undervisningsleder, IAKH
- "«Klarspråk-medarbeider» fra første dag" v/ Johan L. Tønnesson, Utdanningsprisvinner 2021 UiO, Professor i Retorikk og språklig kommunikasjon, ILN og Astrid Amalie Heldal, bachelor student, ILN
- "Omvendt undervisning som emnedesign" v/ Douwtje Lieuwkje van der Meulen, UiOs merittert underviser i konservering, og Christine Daae, bachelor student, HF
- "Designing a course in 3 steps: Implementing a student-produced podcast for language learning" v/ Carla El. Khoury, universitetslektor i arabisk språk, IKOS og Heval Turan, bachelor student, IKOS
- Q&A
Frist: 17.11.2022 kl 12:00.
Ta med deg lunsjen og få med deg seminaret i HF:Studio! Du kan også følge seminaret på Zoom. Påmeldte deltagere får tilsendt Zoom-lenke i forkant.
Kontakt
Har du spørsmål om seminaret? Ta kontakt med Programansvarlig Baoxin Long v/HF:Studio.
Opptak
Her finner du opptaket til HF:Studio lunsj om studentaktiv undervisning.