HF:Studio lunsj: Hvordan hindre frafall?

I dette seminaret deler engasjerte HF-undervisere sine erfaringer med program eller emner med særlig høy gjennomføringsgrad. Bli med enten fysisk eller digitalt!

Picture can include icons with facts, solution, explanation, and evaluating.

Illustrasjon: Colourbox.

• Velkommen og innledning ved Gunn Enli, studiedekan, HF
  • Studentmedvirkning til programutvikling og studiekvalitet: Erfaringer fra prosjektet SAMMEN om læring ved Kjetil Rødje, Instituttleder og prosjektleder for SAMMEN om læring, og Karine Jonsrud Pedersen, masterstudent, IMK
  • Emnedesign, frafall og arbeidsformer. Erfaringer fra storemnet HIS1400 ved Einar Lie, professor i historie og Marthe Bogen, rådgiver IAKH
  • Tid for spørsmål og svar

Fleksibel deltakelse

Du kan bli med på seminaret enten fysisk eller digitalt. Påmeldte deltagere får tilsendt en Zoom-lenke i forkant. Lenken blir også lagt ut på arrangementsiden.

Påmelding er nå stengt, men du kan fortsatt følge seminaret på Zoom:

Følg seminaret på Zoom

Vi tilbyr enkel servering under arrangementet og ønsker deg hjertelig velkommen!

Opptak

Selv om du ikke kan være til stede i sanntid, kan du likevel få med deg innholdet. Vi vil dele opptaket med deg, slik at du kan se det når det passer for deg senere. Opptaket vil bli publisert på HF:Studios nettside under opptak fra seminarer i etterkant.

Kontakt

Har du spørsmål om seminaret? Ta kontakt med Programansvarlig Baoxin Long ved HF:Studio.

HF:Studio
Emneord: Studentaktiv undervisning, frafall, programdesign, emnedesign, Studentmedvirkning, HF:Studio lunsj, HF:studio
Publisert 7. mai 2024 11:26 - Sist endret 13. juni 2024 10:15