Innkalling til instituttstyremøte

Til dagsorden:

Orienteringssaker:

O-Sak A: Protokoll fra instituttstyremøte 20. september 2023

Protokoll fra møtet (lenke).

O-Sak B: Status for utlyste stillinger

O-Sak C: Instituttets søknader til ERC Synergy Grant

O-Sak D: Øvrige orienteringssaker

Diskusjonssaker:

D Sak A: Tilsetting av instituttleder 2025 - 2028

D Sak B: Årsplan for 2024

Saksdokument:

D Sak C: Budsjett 2024

Til behandling i åpent møte:

Sak 47/23: Utpeking av to medlemmer til å godkjenne og undertegne protokollen

Forslag til vedtak:
Instituttstyret vedtar at følgende personer pekes ut til å godkjenne og undertegne protokollen: ………….. og ………………...

Sak 48/23: Regnskap og prognose - andre tertial

Saksdokumenter:

Forslag til vedtak: Instituttstyret godkjenner regnskapet for andre tertial 2023.

Sak 49/23: Rekrutteringsstillinger ved IAKH i 2024

Sak 50/23: Rekrutteringsstillinger ved IAKH 2023 med forbehold

Forslag til vedtak: Instituttstyret godkjenner de foreslåtte kunngjøringstekstene og sender dem videre til fakultetets tilsettingsutvalg. Kunngjøringene godkjennes med forbehold om at stillingene kun utlyses hvis forskningsprosjektet Crisis: Dialouges on Ruptures ikke mottar støtte fra Det humanistiske fakultet som en del av de strategiske satsingene ved HF for perioden 2024-2028.

Eventuelt

Oslo, 25.10.2023