Ordinære saker |
||
V-SAK 1 | Godkjenning av dagsorden | |
V-SAK 2 | Godkjenning av protokoll fra forrige styremøte
saksdokumenter: |
|
V-SAK 3 |
Utpeking av to medlemmer til å godkjenne og undertegne protokollen instituttstyret vedtar at følgende personer pekes ut til å godkjenne og undertegne protokollen for 15. oktober 2020: ............... og ................ |
|
Orienteringssaker |
||
O-SAK 1 | Status tilsettinger pr. oktober 2020
saksdokumenter: |
|
Diskusjonssaker |
||
D-SAK 1 |
Budsjettramme 2021 og policy for overføring av midler til 2021 saksdokumenter: |
|
Ordinære saker |
||
Saker til behandling i åpent møte |
||
V-SAK 4 |
Kunngjøringstekster for stipendiatstillingene ved IFIKK 2021 saksdokumenter:
vedtaksforslag: Kunngjøringstekster for stipendiatstillingene ved IFIKK 2021 vedtas. |
|
V-SAK 5 Saksnr. 12/2020 |
Regnskapsrapport for IFIKK for andre tertial 2020 saksdokumenter: Vedtaksforslag: Instituttstyret godkjenner regnskapet for andre tertial 2020. |
|
V-SAK 6 Saksnr. 13/2020 |
Oppfølging av rapport fra arbeidsgruppa for IFIKKs økonomis rapport saksdokumenter:
vedtaksforslag: Instituttstyret tar arbeidet som gjøres til etterretning og ber om å bli løpende orientert om oppfølgingen. |
|
V-SAK 7 Saksnr. 14/2020 |
Anmodning om utlysning av to lektorstillinger i filosofi saksdokumenter: vedtaksforslag: Instituttstyret vedtar at IFIKK søker fakultetet om å få lyst ut to lektorstillinger i filosofi med særlig undervisningsansvar for exphil, og med tiltredelse høsten 2021. Utlysningen skjer uavhengig av arbeidet med en ordinær stillingsplan. |
|
Saker til behandling i lukket møte |
||
V-SAK 8 Saksnr. 15/2020 |
Innstilling - 1-2 stipendiater i Developmental Pragmatics (filosofi/lingvistikk) NB! Saken er unntatt offentlighet, jfr. off.l.§ 25 saksdokumenter:
Retningslinjer for ansettelse i postdoktor- og stipendiatstillinger ved UiO vedtaksforslag: Instituttstyret innstiller til tilsetting i stilling(er) som stipendiat i tråd med innstillingskomiteens anbefaling. |
|
Eventuelt |
Instituttstyremøte nr. 8/2020
15. oktober 2020, kl. 09.30 - 12.00, Møterom 452, Georg Morgenstiernes hus
Det er også mulig å følge styremøtet via zoom, vennligst send en e-post til ledelseskonsulent for å få tilsendt lenken.
Publisert 5. okt. 2020 14:52
- Sist endra 13. okt. 2020 16:05