Læringsassistent i antikkens kultur våren 2024

IFIKK lyser ut en stilling som læringsassistent i antikkens kultur våren 2024.

Søknadsfrist 17. desember 2023.

Om stillingen

Stillingen er knyttet til undervisning og oppfølging av studenter på emnet ANT1500 – Antikken gjennom tidene.

Utlysningen er rettet mot tredjeårs bachelorstudenter og masterstudenter i klassiske språk, samt studenter fra andre masterprogrammer som har en antikkvinkling på masterstudiet eller på masteroppgaven sin.

Arbeidsoppgaver

Arbeidet består i å følge opp studentene på nevnte emne gjennom semesteret. Dette kan innebære å organisere kollokviegrupper, lage øvingsquizer og vedlikeholde Canvas-rommet for emnet - blant annet. Læringsassistenten avtaler nærmere med emneansvarlig lærer hva studentoppfølgingen skal bestå i.

Lønn

En læringsassistent som er bachelorstudent, får betalt 232,90 kr. per time (lønnstrinn 43). En læringsassistent som er masterstudent, får betalt 236 kr. per time (lønnstrinn 44).

Det vil bli gitt to timers betalt opplæring og veiledning fra faglig ansatt.

Assistenten tilsettes i en midlertidig stilling som vitenskapelig assistent med ett semesters varighet.

Total arbeidsmengde er inntil 100 timer, inkludert opplæring og forberedelser.

Hvordan søke?

For å søke på stillingen, må du være registrert som student våren 2024.

Vennligst send en søknad som inneholder:

• en kort beskrivelse av deg selv
  • motivasjonen for å søke
  • oversikt over fullførte relevante emner
  • eventuell relevant arbeidserfaring

NB: Legg også ved karakterutskrift.

I vurderingen av søkerne vil vi blant annet legge vekt på eksamensresultater, tidligere relevant arbeidserfaring og hvor langt i studieløpet du har kommet. Ved behov innkalles søkere til intervju.

Søknad sendes som pdf-vedlegg på e-post til studiekonsulent Mari Hertzenberg, m.j.b.hertzenberg@ifikk.uio.no.

Søknadsfrist er 17. desember 2023.

Publisert 6. des. 2023 11:26 - Sist endret 6. des. 2023 11:26