Læringsassistenter i gresk og latin våren 2024

IFIKK lyser ut to stillinger som læringsassistent i gresk og latin vårsemesteret 2024.

Søknadsfrist 17. desember 2023.

Om stillingene

Utlysningen gjelder emnene GRE1002/4002 - Innføring i gresk II og LAT1002/4002 - Innføring i latin II våren 2024. Det skal tilsettes én læringsassistent på hvert av emnene.

Stillingene er knyttet til obligatoriske innleveringer og oppfølging av studenter, og passer for tredjeårs bachelorstudenter eller masterstudenter. Søkere må ha bakgrunn i det aktuelle språket.

Arbeidsoppgaver

Arbeidet består i å gi skriftlige kommentarer til obligatoriske innleveringer. Kommentarene sendes til studentene samtidig som oppgavene godkjennes / ikke godkjennes.

Lønn

En læringsassistent som er bachelorstudent, får betalt 232,90 kr. per time (lønnstrinn 43). En læringsassistent som er masterstudent, får betalt 236 kr. per time (lønnstrinn 44).

Det vil bli gitt to timers betalt opplæring. For retting og tilbakemelding på oppgaver gis en uttelling på 1,5 time per kommentert oppgave.

Assistenten tilsettes i en midlertidig stilling som vitenskapelig assistent med ett semesters varighet.

Total arbeidsmengde er inntil 50 timer pr. læringsassistent, inkludert opplæring.

Hvordan søke?

For å søke, må du være registrert som student våren 2024.

Vennligst send en søknad som inneholder:

• en kort beskrivelse av deg selv
  • motivasjonen for å søke
  • oversikt over fullførte relevante emner
  • eventuell relevant arbeidserfaring

NB: Legg også ved karakterutskrift.

I vurderingen av søkerne vil vi blant annet legge vekt på eksamensresultater, tidligere relevant arbeidserfaring og hvor langt i studieløpet du har kommet. Ved behov innkalles søkere til intervju.

CV og søknad sendes som pdf-vedlegg på e-post til studiekonsulent Mari Hertzenberg, m.j.b.hertzenberg@ifikk.uio.no.

Søknadsfrist er 17. desember 2023.

Publisert 6. des. 2023 11:29 - Sist endret 6. des. 2023 11:29