Læringsassistenter i kunsthistorie høsten 2023

Vi lyser ut to stillinger som læringsassistent på emnet KUN1002 - Billedkunst og arkitektur fra barokk til samtid høsten 2023.

Søknadsfrist 15. juni 2023.

Om arbeidsoppgavene

Studentene på emnet har en obligatorisk skriftlig innlevering underveis i semesteret. Læringsassistentenes oppgave er å gi skriftlige kommentarer til denne oppgaven, samt å godkjenne eller ikke godkjenne den. Studenter som ikke får godkjent oppgaven, må levere på nytt. Læringsassistentene følger opp den andre innleveringen uten flere kommentarer.

Estimert antall oppgaver å kommentere er 40-50 oppgaver for hver læringsassistent.

Du vil få to timer opplæring (med lønn), samt veiledning fra faglig ansatt.

Tilsettingen gjelder for ett semester.

Kvalifikasjonskrav

Du må være student på masterprogrammet i kunsthistorie og visuelle studier høsten 2023.

Lønn

Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (som tilsvarer 236 kroner pr. time)

Du får en uttelling på 1,5 time for hver student du kommenterer oppgaven for. I tillegg får du betalt for to timer opplæring. Egne forberedelser (f.eks. gjennomlesing av pensum, e.l.) er ikke inkludert i arbeidsoppgavene, og inkluderes derfor ikke i uttellingen. Total arbeidsmengde er inntil 100 timer, inkludert opplæring.

Hvordan søke?

Vennligst send en søknad som inneholder:

• en kort beskrivelse av deg selv
  • motivasjonen for å søke
  • oversikt over fullførte relevante emner
  • eventuell relevant arbeidserfaring

NB: Legg også ved karakterutskrift.

I vurderingen av søkerne vil vi blant annet legge vekt på eksamensresultater, tidligere relevant arbeidserfaring og hvor langt i studieløpet du har kommet. Ved behov innkalles søkere til intervju.

Søknad sendes som pdf-vedlegg på e-post til studiekonsulent Gunnar Mangset: gunnar.mangset@ifikk.uio.no

Søknadsfrist: 15.juni.

Publisert 16. mai 2023 14:31 - Sist endret 13. nov. 2023 14:04