Gruppelærere i filosofi høsten 2023

Er du masterstudent på filosofiprogrammet? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 20. april.

Det lyses ut gruppelærerstillinger i følgende emner for høsten 2023

• FIL1005 - Innføring i filosofihistorie fram til 1800 (3 grupper)
  • FIL1002 - Innføring i erkjennelsesteori og vitenskapsfilosofi (3 grupper)
  • FIL1001 - Innføring i metafysikk og bevissthetsfilosofi (3 grupper)

Om arbeidsoppgavene

Gruppeundervisningen er et supplement til forelesningene og sammen med gruppen din gjennomgår du utvalgte deler av pensum til nærmere diskusjon. Som gruppelærer er du og ansvarlig for å gi tilbakemeldinger på skriftlige, obligatoriske oppgaver studentene dine leverer. Undervisningen foregår på norsk. Hver gruppe har 6 dobbelttimer med gruppesamlinger.

Kvalifikasjonskrav

Du må være masterstudent på filosofiprogrammet og beherske norsk. Alle emnene benytter Canvas, så en viss kjennskap til Canvas en fordel. Opplæring vil bli gitt.

Lønn

Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (220,10 kr pr time). Hver undervisningstime teller som tre timers arbeid.

Hvordan søke?

Når du søker, gi en kort beskrivelse av dine filosofiske interesser, motivasjonen for å søke, fullførte relevante emner og oppnådd resultat i disse samt eventuell relevant erfaring.

Legg ved en karakterutskrift. Ved utvelgelse ser vi først og fremst på karakterer og hvor mange relevante emner søkeren selv har tatt.

Søknad sendes til Caroline Hansen omgående og senest innen 20. april.

Du vil motta svar på søknaden din i løpet av mai. Svaret blir sendt til din UiO-adresse.

Spørsmål rundt stillingene kan rettes til Caroline Hansen.

Publisert 29. mars 2023 13:37 - Sist endret 13. nov. 2023 14:09