Utlysning av stillinger som gruppelærere i filosofi våren 2024

Er du masterstudent på filosofiprogrammet? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 10. november

Det lyses ut gruppelærerstillinger i følgende emner for våren 2024

• FIL1003 - Innføring i etikk (4 grupper)

Om arbeidsoppgavene

Gruppeundervisningen er et supplement til forelesningene og sammen med gruppen din gjennomgår du utvalgte deler av pensum til nærmere diskusjon. I tillegg settes det av tid til muntlige gruppefremlegg som gruppelærer er ansvarlig for å koordinere. Undervisningen foregår på norsk. Hver gruppe har 9 dobbelttimer med gruppesamlinger.

Kvalifikasjonskrav

Du må være masterstudent på filosofiprogrammet og beherske norsk. Alle emnene benytter Canvas, så en viss kjennskap til Canvas en fordel. Opplæring vil bli gitt.

Lønn

Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (236 kr pr time). Hver undervisningstime teller som tre timers arbeid.

Hvordan søke?

Når du søker, gi en kort beskrivelse av dine filosofiske interesser, motivasjonen for å søke, fullførte relevante emner og oppnådd resultat i disse samt eventuell relevant erfaring.

Legg ved en karakterutskrift. I vurderingen av søkerne vil vi blant annet legge vekt på eksamensresultater, tidligere relevant arbeidserfaring og hvor langt i studieløpet du har kommet.

Søknad sendes til c.c.hansen@ifikk.uio.no omgående og senest innen 10. november.

Du vil motta svar på søknaden din i løpet av første halvdel av desember. Svaret blir sendt til din UiO-adresse.

Spørsmål rundt stillingene kan rettes til Caroline Hansen.

Publisert 18. okt. 2023 13:39 - Sist endret 18. okt. 2023 14:17