Mentorstillinger på Europeisk kultur, Høsten 2023

IFIKK og IKOS lyser ut inntil 3 stillinger som mentor/studentassistent på EKUL4000 høsten 2023.

Søknadsfrist er 15. august.

To kvinnelige studenter sitter på en benk og snakker sammen.

Foto: Jarli & Jordan

Utlysningen er rettet mot 3. semesters studenter på EKUL-programmet og kandidater som nylig har fullført grad på programmet.

Om arbeidsoppgavene

Arbeidet vil bestå i oppfølging av en gruppe førstesemesterstudenter på EKUL f.o.m. uke 34 t.o.m. uke 50 høsten 2023.

Til hver stilling er det knyttet 15 arbeidstimer som fordeles på gruppemøter og eventuelt individuelle møter med de nye studentene i løpet av høstsemesteret.

Mentor skal bidra med å strukturere arbeidet med den obligatoriske gruppeoppgaven på EKUL4000-seminaret, samt veilede om sosiale og faglige sider ved EKUL-programmet med fokus på tverrfaglighet og programstruktur.

Lønn og arbeidsmengde

• Lønnstrinn 44.
  • 15 arbeidstimer knyttet til hver stilling.

Opplæring

Det vil bli gitt opplæring/veiledning av fagansvarlige.

Hvordan søke?

• Søknad der du kort beskriver din motivasjon for å søke, samt eventuell relevant erfaring med undervisning/veiledning.
  • Ved vurdering av søknaden vil det legges vekt på motivasjon, erfaring og karakterer. Vi prioriterer 3. semesterstudenter som ikke skal på utveksling høsten 2023.
  • Søknader sendes på epost, til programkonsulent Ann-Kristin Korneliussen. Du vil motta svar på søknaden på din student-epost få dager etter fristen, for oppstart uken etter.

Eventuelle spørsmål kan rettes til programansvarlig Line Cecilie Engh

Publisert 12. juni 2023 12:40 - Sist endret 12. juni 2023 12:40