DEVCOM søker vitenskapelige assistenter

DEVCOM-prosjektet søker vitenskapelige assistenter til å utføre språkeksperimenter med barn i alderen 2 til 8 år (typisk og ikke-typisk utvikling).

Om stillingen

Vår forskning ser nærmere på barns evner til å tolke ikke-bokstavelig språk. Vi studerer dette gjennom interaktive oppgaver med barn i laboratorium og på forskjellige steder i Oslo (museer, barnehager og skoler).

De vitenskapelige assistentene vil være ansvarlig for logistikken i prosjektet og datainnsamling. Viktigst er rekruttering av deltakere til studiene fra databaser, barnehager og skoler. Du vil være en av hovedkontaktene for alle deltakere, både før, under og etter forsøkene, og vil være ansvarlig for den praktiske gjennomføringen av studiene. Andre oppgaver vil inkludere innsamling og behandling av data.

Det vil bli gitt grundig opplæring i alle aspekter ved stillingen.

Vitenskapelige assistenter vil bli ansatt på deltid fra februar 2023, med intervjuer i løpet av januar 2023.

Spørsmål om stillingen kan rettes til e.k.mathisen@ifikk.uio.no

Klikk her for utfyllende informasjon og søknadsskjema.

Søknadsskjemaet holdes åpent til alle stillingene er besatt.

Publisert 20. des. 2022 09:19 - Sist endret 20. des. 2022 09:19