Utlysning av stillinger som studentassistenter på EXPHIL03 våren 2023

Er du masterstudent på filosofiprogrammet eller EKUL-programmet med spesialisering i idéhistorie? Da kan dette kanskje være noe for deg.

Om arbeidsoppgavene

EXPHIL03 er et obligatorisk emne for alle bachelorstudenter ved UiO, og er delt inn i områdene vite (epistemologi), være (metafysikk) og gjøre (etikk).  Arbeidet som undervisningsassistent vil bestå i å assistere lærerne med å gi tilbakemeldinger på obligatoriske oppgaver studentene på emnet leverer.  Arbeidet må i hovedsak utføres semesterets uke 10-13 (rett før før og rett etter påske). I denne perioden vil arbeidet være intenst, og vi forventer minimum 70 arbeidstimer – maksimum 90 per assistent fordelt over 2-3 uker. Opplæring vil bli gitt.

Kvalifikasjonskrav

Du må være masterstudent på filosofiprogrammet eller EKUL-programmet med spesialisering idehistorie og du må beherske norsk. Emnet benytter Canvas, så en viss kjennskap til Canvas en fordel.

Lønn

Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (220,10 kr pr time).

Hvordan søke?

Når du søker, gi en kort beskrivelse av hvem du er, motivasjonen din for å søke samt eventuell relevant erfaring. Vi ser etter studenter med gode analytiske evner og godt skriftspråk.

Legg gjerne ved en kort skriveprøve, for eksempel de første 3-5 sidene av en oppgave eller annen akademisk tekst du har skrevet. Legg også ved en karakterutskrift. Ved vurdering av søknadene, vil det bli lagt vekt på:

• karakterer
  • relevant erfaring fra forskjellige typer skriftarbeid

Søknad sendes til Caroline Hansen omgående og senest innen 7.november. Du vil motta svar på søknaden din i begynnelsen av desember. Svaret blir sendt til din UiO-adresse.

Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Exphil-leder, Kari Sletnes (kari.sletnes@ifikk.uio.no).

Publisert 14. okt. 2022 14:36 - Sist endret 14. okt. 2022 14:36