Studentjobb som læringsassistent på idéhistorie våren 2024

Utlysningen gjelder studenter med idéhistoriebakgrunn, fortrinnsvis på masterprogrammet i Europeisk kultur eller studenter med fullført bachelorgrad i idéhistorie.

Vi søker inntil 4 læringsassistenter til IDE1105 – Vestens idéer fra 1600 til vår egen tid.

Om arbeidsoppgavene

Emnet undervises som en kombinasjon av oversiktsforelesninger og tematiske seminarer. Som læringsassistent vil du kunne få oppgaver som innebærer kollokvieledelse, assistanse i lærerledede seminarer og retting av obligatoriske innleveringer. Arbeidet vil være knyttet til de obligatoriske verkene på pensum og ellers hjelpe studentene frem mot eksamen.

Arbeidsmengden vil tilsvare 12 undervisningstimer. Det vil gis betalt opplæring i forkant.

Kvalifikasjonskrav

Søkere må ha en 80-gruppe eller tilsvarende i idéhistorie.. Søkere må beherske norsk.

Emnet benytter Canvas, så en viss kjennskap til Canvas en fordel.

Lønn

Lønnstrinn 43 for bachelorstudenter og lønnstrinn 44 for masterstudenter. Total arbeidsmengde er inntil 60 timer, inkludert opplæring og forberedelser (3 timers uttelling per undervisningstime).

Hvordan søke?

Send inn en kort beskrivelse av dine idehistoriske interesser og motivasjonen for å søke. Skriv også om du er interessert i å lede flere grupper. Søkere med fullført 80-gruppe i idehistorie vil prioriteres.

Legg ved en karakterutskrift. Ved utvelgelse ser vi først og fremst på karakterer og hvor mange relevante emner søkeren selv har tatt.

Søknad (og eventuelle spørsmål) sendes til Eirik Finne omgående og senest innen tirsdag 2. januar kl. 12.00.

Publisert 22. des. 2023 11:01 - Sist endret 22. des. 2023 11:01