Utlysning av stillinger som studentassistenter på EXPHIL03

Er du masterstudent på filosofiprogrammet eller EKUL-programmet med spesialisering i idéhistorie? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist 24. april.

Om arbeidsoppgavene

EXPHIL03 er et obligatorisk emne for alle bachelorstudenter ved UiO, og er delt inn i områdene vite (epistemologi), være (metafysikk) og gjøre (etikk).  Arbeidet som undervisningsassistent vil bestå i å assistere lærerne med å gi tilbakemeldinger på obligatoriske oppgaver studentene på emnet leverer.  Arbeidet må i hovedsak utføres i slutten av oktober og begynnelsen av november, og vi forventer mellom 50 og 70 arbeidstimer per assistent fordelt over denne perioden. Opplæring vil bli gitt.

Kvalifikasjonskrav

Du må være masterstudent på filosofiprogrammet eller EKUL-programmet med spesialisering idehistorie og du må beherske norsk. Emnet benytter Canvas, så en viss kjennskap til Canvas en fordel.

Lønn

Lønnsplassering i lønnstrinn 44 (236 kr pr time).

Hvordan søke?

Når du søker, gi en kort beskrivelse av hvem du er, motivasjonen din for å søke samt eventuell relevant erfaring. Vi ser etter studenter med gode analytiske evner og godt skriftspråk.

Legg gjerne ved en kort skriveprøve, for eksempel de første 3-5 sidene av en oppgave eller annen akademisk tekst du har skrevet. Legg også ved en karakterutskrift. Ved vurdering av søknadene, vil det bli lagt vekt på karakterer og relevant erfaring fra forskjellige typer skriftarbeid.

Søknad sendes til Caroline Hansen omgående og senest innen 24. april. Du vil motta svar på søknaden din i løpet av mai. Svaret blir sendt til din UiO-adresse.

Eventuelle spørsmål om stillingen kan rettes til Exphil-koordinator Pål Antonsen.

Publisert 3. apr. 2024 15:44 - Sist endret 3. apr. 2024 15:44