Læringsassistenter i kunsthistorie høsten 2024

Er du student på masterprogrammet i kunsthistorie og visuelle studier? Da kan dette kanskje være noe for deg. Søknadsfrist søndag 23. juni 2024.

Tilsettingen gjelder for ett semester.

Om arbeidsoppgavene
På emnet KUN1002 er det obligatorisk for studentene å levere en skriftlig oppgave underveis i semesteret. Læringsassistentenes oppgave er å gi skriftlige kommentarer til denne oppgaven, samt å godkjenne eller ikke godkjenne den. Studenter som ikke får godkjent oppgaven, må levere på nytt. Læringsassistentene følger opp den andre innleveringen uten flere kommentarer.

Estimert antall oppgaver å kommentere: 40-50 oppgaver pr. lærlingsassistent

Du vil få to timer opplæring (med lønn), samt veiledning fra faglig ansatt.

Kvalifikasjonskrav
Du må være student på masterprogrammet i kunsthistorie og visuelle studier høsten 2024.

Lønn
•    Lønnsplassering i lønnstrinn 45

Du får en uttelling på 1,5 time pr. student som du kommenterer oppgaven for. I tillegg får du betalt for to timer opplæring. Egne forberedelser (f.eks. gjennomlesing av pensum, e.l.) er ikke inkludert i arbeidsoppgavene, og inkluderes derfor ikke i uttellingen. Total arbeidsmengde er inntil 100 timer, inkludert opplæring.

Hvordan søke?

Vennligst send en søknad som inneholder:

• en kort beskrivelse av deg selv
  • motivasjonen for å søke
  • oversikt over fullførte relevante emner
  • eventuell relevant arbeidserfaring

NB: Legg også ved karakterutskrift.

I vurderingen av søkerne vil vi blant annet legge vekt på eksamensresultater, tidligere relevant arbeidserfaring og hvor langt i studieløpet du har kommet. Ved behov innkalles søkere til intervju.

Søknad sendes som PDF-vedlegg på e-post til studiekonsulent Gunnar Mangset: gunnar.mangset@ifikk.uio.no

Søknadsfrist: Søndag 23. juni.

Publisert 12. juni 2024 11:54 - Sist endret 12. juni 2024 12:08