IKOS PhD Midtveis-seminar:"Tegnet, trykket og tatt vare på. En kunnskapshistorisk studie av stavkirker og tekstpraksiser på 1800-tallet."

I forbindelse med midtveisevaluering for PhD-stipendiat Sine Halkjelsvik Bjordal inviterer vi alle interesserte til et åpent seminar om Bjordals forskningsarbeid og tilstøtende tema.

Sine Halkjelsvik Bjordal er Ph.d.-stipendiat ved Institutt for kulturstuider og orientalske språk (IKOS) og tilknyttet forskningsprosjektet The Printed and The Built.

Som ekspert på feltet har vi invitert professor emeritus Rune Slagstad ved Institutt for Samfunnsforskning (ISF) til å kommentere på Bjordals arbeider.

Midtveisevalueringen vil foregå som en åpen diskusjon, med ekspertkommentarer fra ekstern evaluator, opponentkommentarer, og spørsmål fra publikum. Det er satt av 2 - 2,5 timer til denne delen av evalueringen.

Alle er velkommen!

Publisert 16. okt. 2018 16:01 - Sist endret 29. jan. 2019 11:02