Tidligere

Tid og sted: , HWH Multiling møterom 421

Åshild Aspøy er doktorgradsstipendiat i nordisk litteratur ved ILN. I november presenterer hun sitt avhandlingsprosjekt om 1700-talls-poeten C. M. Bellman.

Tid og sted: , HW 536

I oktober gjester Duun-forsker Einar Vannebo vårt litterære instituttseminar.

Tid og sted: , HW536

Gjesteforsker ved ILOS, Camilo Gomide Cavalcanti Silva (Universitetet i Sao Paulo), presenterer PhD-prosjektet sitt for oss i mai.

Tid og sted: , HW536

Guðrun í Jákupsstovu (University of Bern) is a PhD Candidate in the project “The Beach in the Long Twentieth Century”. This spring she is a guest researcher at ILN and on April 20th she will present her project.

Tid og sted: , HW536

I august i fjor ble boka Litteraturkanon i norskfaget - historiske liner, aktuelle utfordringar utgitt i LNU-serien på Fagbokforlaget. I april presenterer én av forfatterne, Torill Steinfeld, boka for oss på litterært instituttseminar.

Tid og sted: , HW536

Ronny Spaans er tilsett som fyrsteamanuensis i nordisk litteratur ved ILN, UiO frå 1. mars i år. 23.3. presenterer han forskninga si for oss.

Tid og sted: , HW225

Henrik Wehmeier is a postdoctoral researcher at the University of Hamburg. On Friday March 3rd (not Thursday this time) he will present the interdisciplinary research project "Poetry in the Digital Age".

Tid og sted: , HW536

Giuliano D'Amico, førsteamanuensis ved Senter for Ibsenstudier, presenterer sin nyeste forskning for oss.

Tid og sted: , HW536

I denne præsentationen vil Troels Obbekær, gæste PhD på nordisk litteratur, fortelle om sit ph.d.-projekt, der foreløbig hedder ”Protest og pral. Sted og identitet i dansk ghettorap 2001-2024”.