Forskerkurs "Den litterære sakprosaen i nordisk skriftkultur" 1-3 ECTS

På forskerkurset «Den litterære sakprosaen i nordisk skriftkultur» vil aktuell forskning på tilstanden til og utfordringene for litterær sakprosa i Sverige, Norge og Danmark bli presentert og reflektert over. Det finnes forholdsvis lite forskning på den litterære sakprosaen i Norden. Derfor vil behovet for ny forskning bli tematisert på kurset. Kurset vil gi forskerstudenter fra Norden mulighet til å presentere egne forskningsprosjekter og få disse kommentert.

Bildet kan inneholde: himmel, azure, font, aqua, elektrisk blå.
Forskerkurset vil gå over tre dager. De to første dagene vil forskerkurset være en del av et forskningsseminar åpent også for etablerte forskere. Forskerkurset inngår som en del av det UiO-støttede forskningsprosjektet «Demokratiets tekstkulturer» (engelsk «Voicing Democracy»).
Les mer kom kurset her: Forskerkurset «Den litterære sakprosaen i nordisk skriftkultur» 1 - 3 ECTS – HFILN9011 – Universitetet i Oslo (uio.no)

Og meld deg på fra denne siden, se under "Opptak og adgangsregulering"
Publisert 11. apr. 2023 15:55 - Sist endret 11. apr. 2023 15:59