ILOS-akademiet: Annie Ernaux' forfatterskap

Bli med på en spennende samtale med professor Kjersti Bale og førsteamanuensis Geir Uvsløkk om Nobelprisvinner Annie Ernaux' forfatterskap.

Portrett av Annie Ernaux
Foto: Catherine Hélie © Editions Gallimard.

Professor i litteraturvitenskap Kjersti Bale og førsteamanuensis i fransk litteratur og kulturkunnskap Geir Uvsløkk i samtale om Annie Ernaux' forfatterskap.

Arrangementet er åpent for alle interesserte.

Hva er ILOS-akademiet?

Arrangementet er en del av ILOS-akademiet der Institutt for litteratur, områdestudier og europeiske språk (ILOS) ønsker å vise noe av den fantastiske bredden og kompetansen vi har på instituttet.

ILOS har inngått et samarbeid med Studentsamskipnaden i Oslo (SiO) om å arrangere åpne møter i Niels Kaffebar i Niels Treschows hus på Blindern. Den første torsdagen i hver måned vil det bli avholdt spennende samtaler i kaffebaren.

Alle ansatte og studenter ved instituttet er spesielt invitert, men arrangementet er også åpent for andre interesserte.

Velkommen!

Publisert 18. jan. 2023 10:06 - Sist endret 1. feb. 2024 12:18