Karrieredag: Få inspirasjon til din framtidige jobb!

Er du nysgjerrig på hva du kan jobbe med etter endt utdanning? Hør tidligere studenter fortelle om hva de driver med på karrieredagen til ILOS. Enkel servering.

Bilde av et tastatur der det står "Jobbklar" på den ene tasten.

Karrieredagen er en del av prosjektet Jobbklar, som gir HF-studenter kunnskap om jobbmuligheter allerede tidlig i studieløpet. Foto: GettyImages

Til arrangementet har vi invitert fem tidligere studenter ved Institutt for litteratur, områdestudier og europeiske språk (ILOS) til panelsamtale. De bruker alle utdannelsen sin i jobber man ikke uten videre forbinder med våre studier.

Du møter:

• Tove Pernille Jensen Furnes, som har studert russisk og jobber i dag i Politiets utlendingsenhet.
  • Julia Wiedlocha, som har studert litteraturvitenskap og slavisk, og er forlegger og oversetter.
  • Carina Bjerk Tørud, som har bachelor i europeiske og amerikanske studier og master i engelsk språk. Hun jobber som forskningsrådgiver på Institutt for kulturstudier og orientalske språk her ved UiO.
  • Sveinung Indrevær Brandsøy, som bl.a. har en bachelor i Latin-Amerika-studier, og er aspirant i UD.
  • Tobias Wilbers, som har en master i i Latin-Amerika-studier, og som i dag jobber i avdeling for internasjonalt arbeid i Caritas.

Eva Sarfi, som er førstelektor i Øst-Europa-studier, leder panelsamtalen.

Det blir enkel servering. Velkommen!

Emneord: Jobbklar, karrieredag, ILOS
Publisert 31. aug. 2023 14:18 - Sist endret 14. juni 2024 13:05