Tidligere

Tid og sted: , SKRAM, Litteraturhuset

Seminar om digital kompetanse i regi av Digiskills og det nasjonale FoU-nettverket for barn og medier. Arrangementet er åpent med påmelding for forskere, praktikere og andre interesserte.

Tid og sted: , Zoom

The Children, youth and media group at IMK invites you to a webinar on ethical dilemmas arising in comparative and longitudinal research on Wednesday 9 June.

Tid og sted: , Zoom

Er du interessert i etiske dilemmaer som oppstår i forskning med barn og unge? Delta på webinar i forbindelse med de H2020 finansierte prosjektene CO:RE og ySKILLS i regi av Barn, unge og medier-gruppen ved Institutt for medier og kommunikasjon.

Tid og sted: , Zoom

The Children, youth and media group at IMK invites you to a webinar on Research Integrity on Tuesday 4 May.

Tid og sted: , Zoom

Tirsdag 4 mai arrangerer Barn, unge og medier-gruppen et webinar om forskningsintegritet.

Tid og sted: , Zoom

Er du interessert i ny forskning om digitalt foreldreskap? Delta på webinar i forbindelse med Safter Internet Day, i regi av Barn, unge og medier-gruppen ved Institutt for medier og kommunikasjon.

Tid og sted: , På Zoom

Webinar om medieskadelighet.