Tidligere

Tid og sted: , Rom 207 - Forskningsparken

Hvis du er masterstudent på IMK, kan du velge 30 studiepoengs praksis på ditt tredje semester gjennom emnet MEVIT4930 – Praksissemester for mediestudenter

Tid og sted: , Room 205, IMK

The Department of Media and Communication invites all third semester MA-students to a third semester seminar.

Tid og sted: , IMK, Rom 205

Velkommen til informasjonsmøte om utveksling mandag 20. november kl. 11:15 - 12:00.

//

Welcome to information meeting regarding studying abroad, Monday November 20th at 11:15 - 12:00.

Tid og sted: , Rom 230 - IMK

Vi inviterer alle studenter som skal avslutte bachelorgraden sin neste semester og velge mellom emnene MEVIT3810, MEVIT3811 og MEVIT3812 til informasjonsmøte.

Tid og sted: , Forskningsparken kino

Sosialkomiteen for masterstudenter ved IMK inviterer til visning av Stanley Kubricks «The Shining» i Forskningsparkens kinorom! Gjør dere klare for en hårreisende skrekkaften👻

Tid og sted: , Studenterhytta i Nordmarka

IMK inviterer alle nye bachelorstudenter til hyttetur, med både faglige og sosiale aktiviteter. En gyllen mulighet til å bli enda bedre kjent med både medstudenter og faget deres!

Tid og sted: , Studenterhytta in Nordmarka

IMK invites all new Master's students to a "hyttetur"/cabin trip, with both academic and social activities.

Tid og sted: , IMK, Rom 230

Skal du levere inn masteren dette semesteret, og har mange ubesvarte spørsmål? Trenger du tips, råd, oppmuntring og motivasjon? Ta en pause fra skrivingen og kom på fjerdesemestersamling! // Are you submitting your thesis this semester, and have unanswered questions? Do you need tips, advice, encouragement and motivation? Take a break from writing and join us at the fourth semester meeting!

Tid og sted: , Undervisningsrom 3, Georg Sverdrups hus

Ferdig med bachelor våren 2023? Klar for en master ved IMK?

Tid og sted: , IMK, Rom 205

Velkommen til informasjonsmøte om utveksling onsdag 1. februar kl. 13:15 - 14:00.

//

Welcome to information meeting regarding studying abroad, Wednesday February 1st at 13:15 - 14:00.

Tid og sted: , Rom 205 - IMK

IMK invites all master students who started on their programs in 2022 to an information meeting about a placement semester (internship semester) in their studies.