Hyttetur for nye bachelorstudenter ved IMK

IMK inviterer alle nye bachelorstudenter til hyttetur, med både faglige og sosiale aktiviteter. En gyllen mulighet til å bli enda bedre kjent med både medstudenter og faget deres!

Stor brun hytte i skogen
Foto: Studenterhytta

Når

Torsdag 21. september til fredag 22. september. Du kan velge å være med kun torsdag, eller overnatte til fredag. Avreisetidspunkt til og fra Studenterhytta kommer.

Hvor

Studenterhytta i Nordmarka. Det er 4,5 km å gå eller sykle fra Sørkedalen til Studenterhytta, og 7 km fra Frognerseteren.
Du kan lese mer om Studenterhytta her (studenterhytta.no).

12.00: Lunsj på Kjellerberget restaurant

13.00: Dere får tilgang til hytta

14.00: Faglig og sosialt opplegg med Trine og Marika. Opplegget vil omhandle karrieremuligheter ved å ta en utdannelse i medier og kommunikasjon. De vil også snakke litt om egen forskning.

18.00: Middag på Kjellerberget restaurant

Resten av kvelden: Sosialt opplegg med Synne og Julie og fri

09.00-10.00: Frokost

10.00: Pakke sammen og rydde Studenterhytta
OBS: Studenterhytta må være ryddet og klar til vask, og alle må være klare til avreise innen 11.00

11.00: Avreise

Overnatting

Du kan velge å overnatte på studenterhytta til fredag 22. september eller kun være med på torsdag 21. september.

Hvis du reiser hjem torsdag: avreise fra Studenterhytta ca. 16.00.
Hvis du overnatter til fredag: Overnatting skjer i 4- eller 8-mannsrom. Ta med eget sengetøy eller lei for 120kr.

Mat og drikke

Lunsj blir servert til alle deltakere klokka 12 på torsdagen. Middag og frokost er kun for de som overnatter. Hvis du skal dra hjem på torsdagen kan det være lurt å ha med noe å spise til hjemturen.

Alle måltider og overnatting dekkes av IMK. Drikke til maten må dere kjøpe selv.

Egen drikke kan medbringes som kan nytes i overnattingshytta. Dere kan også ta med egen snacks til kvelden om ønskelig.

Meld deg på ved å fylle ut dette skjemaet. Påmeldingsfrist 13. september.

Send en mail til studieinfo@media.uio.no hvis du har spørsmål.

Publisert 15. aug. 2023 00:42 - Sist endret 19. sep. 2023 14:29