Informasjonsmøte om utveksling høsten 2024 // Information meeting about exchange autumn 2024

Velkommen til informasjonsmøte om utveksling mandag 20. november kl. 11:15 - 12:00.

//

Welcome to information meeting regarding studying abroad, Monday November 20th at 11:15 - 12:00.

Bilde av et utsnitt av kysten i Napoli, Italia. Bygninger i bratt skrånng, havn, vann, hav, biler, pent vær.

Napoli, Italia

Powerpoint fra møtet her.

Alle bør vurdere å reise på utveksling. Et semester i utlandet gir deg nye impulser, internasjonal erfaring og et internasjonalt nettverk. Du får innsikt i nye kulturer og en kunnskapsutveksling du ikke nødvendigvis får på Blindern. Som et ekstra pluss tilegner du deg ettertraktet kompetanse, som arbeidsgivere ser etter.

På informasjonsmøtet møter dere studiekonsulent/ koordinator for utveksling ved instituttet (Stein). Dere får informasjon om hvor dere kan dra på utveksling, når i studieløpet det passer og hvordan dere søker.

Instituttet har mange gode avtaler du kan reise ut på.
Fakultetet og universitetet har enda flere.

• Bachelorstudenter anbefales å dra på utveksling i sitt femte semester, men det er ikke noe i veien for å dra tidligere eller være borte i to semestre.
  • Masterstudenter kan reise på utveksling i sitt tredje semester.

Fristen for å søke utveksling høsten 2024 er 15. februar.

Håper å se mange av dere på møtet!

//

At this meeting you will meet the international coordinator at IMK (Stein). You will receive information regarding exchange - when it fits best in your study plan, where you can go, and how to apply.

The department has quite a few agreements, while the Faculty of Humanities and the university has plenty more.

The application deadline for exchange semester autumn 2024 is February 15.

We hope to see many of you at the meeting!

Emneord: Utveksling, Exchange studies, Exchange, Internasjonalisering
Publisert 30. okt. 2023 11:19 - Sist endret 22. nov. 2023 09:56