Studentjobber

Kommende

Tid:

Er du student på fulltid med 40 studiepoeng eller mer i tysk, fransk, spansk, nordisk eller Midtøsten-studier fra HF? Kan du formidle faget ditt på en spennende og engasjert måte til elever i VGS? Søk jobb som skolebesøker og få muligheten til å bli del av et hyggelig team denne høsten!

Tidligere

Tid:

20 % studentstilling som kommunikasjonskoordinator ved UiOs Grønt kontor. Søknadsfrist 20. juni.

Tid:

DSB ønsker å ansette én person i ett års engasjement for å jobbe i Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) sin kommunikasjonsavdeling i Tønsberg. Vi ser etter en nyutdannet som har studert enten foto, video, journalistikk eller medier og kommunikasjon.

Tid:

Har du lyst på en meningsfylt jobb der du kan være med på å bygge entreprenørskapskulturen blant studentene og samtidig få verdifull arbeidserfaring? SEFiO lyser ut fire ulike 20%-40% studentstillinger.
Søknadsfrist 31. mai.

Tid:

Veksthuset for verdiskapning har ledig en midlertidig 20 % stilling som studentassistent i 1 år.
Søknadsfrist 31. mai.

Tid:

Vil du jobbe med kommunikasjon og grønn omstilling? Natur og Ungdom har ledig prosjektstilling som kommunikasjonsrådgiver.

Tid:

The Department of Media and Communication has one vacant part-time position on an hourly basis as a teaching assistant for the autumn 2024 and spring 2025 semesters.

Tid:
  • Lyst på en kreativ, morsom og fleksibel deltidsjobb?
  • Studerer du ved UiO?
  • Er du godt kjent med sosiale medier?
  • Elsker du å lage innhold selv?
  • Er du kreativ med bilder, tekst og grafikk?
  • Vil du være med på å vise frem UiO som studiested?

Søk jobb hos oss!

Tid:

Vi søker en dyktig og engasjert formidler til omvisninger i juli med tanke på videre engasjement i turnus hver fjerde helg fra august.
Søknadsfrist 30. april.

Tid:

Stillingen har en varighet på 10 måneder, fra 1 september 2024 til 30 juni 2025. Det kreves avlagt mastergrad.  Søknadsfrist 3. mars.

Tid og sted: , Søknadsfrist 15. mars

Er du i gang med kommunikasjonsfaglig utdannelse kan du nå sparke i gang karrieren din med deltidsstilling hos oss i Rambøll. Vi er på jakt etter en student som kan hjelpe oss med smått og stort i kommunikasjonshverdagen vår. Vi er et godt team på fire erfarne kommunikatører som har det gøy på jobb og som hver dag formidler hvordan ingeniør- og arkitekturfagene kan være en viktig pådriver i den grønne omstillingen.

Tid og sted: , Application deadline 29 February

Two (2) positions as PhD Research Fellow in Information Systems are available at the Department of Informatics at the University of Oslo.

Tid:

Danmarks ambassade i Oslo søker en masterstudent til en 15 timer i uken studentstilling i handelsavdelingen.  Søknadsfrist 29. januar kl 12.

Tid:

Prosjektet Sammen om læring (SAMMEN) – Systematisk programdesign for studentmedvirkning ved Institutt for medier og kommunikasjon ønsker å rekruttere to masterstudenter ved IMK som vitenskapelige assistenter på deltid. Arbeidet lønnes på timesbasis. Omfanget vil bli om lag 200 timer i perioden februar – desember 2024, med mulighet til forlengelse.

Tid:

Vil du arbeide med kommunikasjonen til studenter ved IMK?

Institutt for medier og kommunikasjon (IMK) ønsker å rekruttere en student som deltids kommunikasjonsmedarbeider. Arbeidet lønnes på timesbasis. Omfanget vil bli om lag 50 timer per semester.

Tid:

Førstelektor Joakim Johansen Østby søker en vitenskapelig assistent til et prosjekt som skal kartlegge representasjonsmangfold i norske dataspill. Prosjektet er et oppdrag fra Norsk filminstitutt (NFI).

Tid:

Erasmus+ praksismulighet i vårsemesteret 2024 for bachelor- eller masterstudenter som er registrert ved, eller uteksaminert høsten 2023 fra UiO. Søknadsfrist 4. desember.

Tid:

Forskningsassistentene er ansvarlige for rekruttering av deltakere og gjennomføring av datainnsamling i språklaben, og i barnehager og skoler.  Søknadsfrist 3. desember.

Tid:

Vi ser etter deg som er student, gjerne tidlig i løpet. Stillingens størrelse: cirka en dag i uken, litt etter behov. Mer jobb i travle perioder. Noe kveldsarbeid må regnes med. Søknadsfrist 20. november.

Tid:

Grønt studentkontor i Fredrikkebygget, og UiO lyser ut  deltidsstillinger for UiO-studenter (20% stilling i ett år). Søknadsfrist 17. november.

Tid og sted: , Søknadsfrist 10.desember

Aker BioMarine is seeking an intern who is passionate about sustainability and communication, for additional help from November 2023 to April 2024.

Would you like to help us report and communicate our sustainability efforts?

Ledig stilling: Redaksjonsassistent

Vår ambisjon er å være Norges beste og viktigste digitale nyhetsformidler. Gjennom denne jobben vil du få praktisk erfaring og innsikt i det operative arbeidet i et av Norges mest fremoverlente mediehus. Våre redaksjonsassistenter har arbeidsplass i hjertet av nyhetsredaksjonen og får god kjennskap til Aftenpostens ulike avdelinger, journalistiske vurderinger og prioriteringer.

Tid:

Vil du bidra til at nye studenter får en god start på studiene samtidig som du får relevant ledererfaring? Da vil vi ha din søknad på deltidsjobben som faddersjef!
Søknadsfrist 10. september.

Tid:

TØI søker studenter som vil bistå med datainnsamling.

Tid:

The Guild tilbyr to stillinger som praktikant for 6-10 mnd. fra 1. september 2023 for studenter ved partneruniversitetene. UiO er en av partnerne. Søknadsfrist 22. mai 2023