Vil du ha ekstrajobb hos Transportøkonomisk institutt?

TØI søker studenter som vil bistå med datainnsamling.

TØIs logo

Akkurat nå trenger TØI noen studenter som kan bistå i datainnsamling. Helt konkret består jobben av å stoppe syklister og fotgjengere og intervjue dem med et nettbasert (ipad -) spørreskjema. I tillegg skal man rekruttere bussjåfører på den samme strekningen. Erfaringsmessig er dette en jobb som går veldig greit.

TØI skal evaluere effekten av et nytt sykkeltiltak (sykkelfelt med buffer) som er etablert i Dyvekes vei i Gamle Oslo i fjor. Dette er altså en etter-undersøkelse.

Intervjuerne skal stå i Sentrum øst i Oslo (Dyvekes vei), i løpet av uke 36 og 37.  Antatt antall timer jobb er ca 40 per pers.

Lønnen for Masterstudenter er 229,- per time, og 217,- for Bachelor studenter. Tid brukt til opplæring og planlegging blir betalt.

Hvis dette høres interessant ut, send en søknad med CV til Trine Dale, Director of Research på TØI: Trine.Dale@toi.no

Frist: så fort som mulig.

Publisert 31. aug. 2023 15:47 - Sist endret 6. sep. 2023 11:54