Kommende

Tid:

Er du student på fulltid med 40 studiepoeng eller mer i tysk, fransk, spansk, nordisk eller Midtøsten-studier fra HF? Kan du formidle faget ditt på en spennende og engasjert måte til elever i VGS? Søk jobb som skolebesøker og få muligheten til å bli del av et hyggelig team denne høsten!

Tidligere

Tid:

20 % studentstilling som kommunikasjonskoordinator ved UiOs Grønt kontor. Søknadsfrist 20. juni.

Tid:

DSB ønsker å ansette én person i ett års engasjement for å jobbe i Direktoratet for samfunnssikkerhet og beredskap (DSB) sin kommunikasjonsavdeling i Tønsberg. Vi ser etter en nyutdannet som har studert enten foto, video, journalistikk eller medier og kommunikasjon.

Tid:

Har du lyst på en meningsfylt jobb der du kan være med på å bygge entreprenørskapskulturen blant studentene og samtidig få verdifull arbeidserfaring? SEFiO lyser ut fire ulike 20%-40% studentstillinger.
Søknadsfrist 31. mai.

Tid:

Veksthuset for verdiskapning har ledig en midlertidig 20 % stilling som studentassistent i 1 år.
Søknadsfrist 31. mai.

Tid:

Vil du jobbe med kommunikasjon og grønn omstilling? Natur og Ungdom har ledig prosjektstilling som kommunikasjonsrådgiver.

Tid:

The Department of Media and Communication has one vacant part-time position on an hourly basis as a teaching assistant for the autumn 2024 and spring 2025 semesters.

Tid:
  • Lyst på en kreativ, morsom og fleksibel deltidsjobb?
  • Studerer du ved UiO?
  • Er du godt kjent med sosiale medier?
  • Elsker du å lage innhold selv?
  • Er du kreativ med bilder, tekst og grafikk?
  • Vil du være med på å vise frem UiO som studiested?

Søk jobb hos oss!

Tid:

Vi søker en dyktig og engasjert formidler til omvisninger i juli med tanke på videre engasjement i turnus hver fjerde helg fra august.
Søknadsfrist 30. april.

Tid:

Stillingen har en varighet på 10 måneder, fra 1 september 2024 til 30 juni 2025. Det kreves avlagt mastergrad.  Søknadsfrist 3. mars.

Tid og sted: , Søknadsfrist 15. mars

Er du i gang med kommunikasjonsfaglig utdannelse kan du nå sparke i gang karrieren din med deltidsstilling hos oss i Rambøll. Vi er på jakt etter en student som kan hjelpe oss med smått og stort i kommunikasjonshverdagen vår. Vi er et godt team på fire erfarne kommunikatører som har det gøy på jobb og som hver dag formidler hvordan ingeniør- og arkitekturfagene kan være en viktig pådriver i den grønne omstillingen.

Tid og sted: , Application deadline 29 February

Two (2) positions as PhD Research Fellow in Information Systems are available at the Department of Informatics at the University of Oslo.

Tid:

Danmarks ambassade i Oslo søker en masterstudent til en 15 timer i uken studentstilling i handelsavdelingen.  Søknadsfrist 29. januar kl 12.

Tid:

Prosjektet Sammen om læring (SAMMEN) – Systematisk programdesign for studentmedvirkning ved Institutt for medier og kommunikasjon ønsker å rekruttere to masterstudenter ved IMK som vitenskapelige assistenter på deltid. Arbeidet lønnes på timesbasis. Omfanget vil bli om lag 200 timer i perioden februar – desember 2024, med mulighet til forlengelse.

Tid:

Vil du arbeide med kommunikasjonen til studenter ved IMK?

Institutt for medier og kommunikasjon (IMK) ønsker å rekruttere en student som deltids kommunikasjonsmedarbeider. Arbeidet lønnes på timesbasis. Omfanget vil bli om lag 50 timer per semester.