IMK søker: Kommunikasjonsmedarbeider deltid

Vil du arbeide med kommunikasjonen til studenter ved IMK?

Institutt for medier og kommunikasjon (IMK) ønsker å rekruttere en student som deltids kommunikasjonsmedarbeider. Arbeidet lønnes på timesbasis. Omfanget vil bli om lag 50 timer per semester.

Bildet viser to trær som ser ut som hoder og blader som ser ut som fugler

Stillingens formål

IMK ønsker å styrke kommunikasjonsarbeidet rettet mot studenter ved instituttet. Dette gjelder både formidling av informasjon fra IMK til studentene, kommunikasjon mellom studenter, og kommunikasjon mellom studenter og stab ved IMK. I denne forbindelse ønsker instituttet å engasjere en student som har kjennskap til både IMK og til instituttets studentgruppe, og som vil bidra til at studentene er bedre informert om hva som skjer ved instituttet og  bedre kan kommunisere seg imellom om ting som angår studentlivet ved IMK.

Arbeidsoppgaver

• Arbeide med å utvikle kommunikasjonsstrategier for å nå ut til IMKs studenter
  • Utarbeide og formidle nyhetsbrev og informasjonsskriv til studenter ved IMK
  • Administrere sosiale medie-kontoer for IMKs studenter
  • Samarbeid med en bred kontaktflate som inkluderer IMKs ledelse, administrasjon, undervisere og studenter

Kvalifikasjoner

• Aktiv student ved IMK
  • Motivasjon og evne til kommunikasjonsarbeid
  • Gode skriftlige kommunikasjonsevner på norsk og engelsk
  • Gode evner til samarbeid og organisering
  • Punktlighet og pålitelighet
  • Kjennskap til bruk av sosiale medier i kommunikasjonsarbeid
  • Kompetanse innenfor visuell kommunikasjon er ønskelig

Søknaden skal inneholde

• Kort søknadsbrev, der motivasjonen for å søke stillingen beskrives
  • CV (oversikt over utdanning og erfaring)

Stillingen lønnes i lønnstrinn 44.

For spørsmål om stillingen kontakt instituttleder Kjetil Rødje (kjetil.rodje@media.uio.no), studieleder Bjørnar Hjulstad (bjornar.hjulstad@media.uio.no) eller undervisningsleder Rune Karlsen (rune.karlsen@media.uio.no).

Søknad sendes Kjetil Rødje (kjetil.rodje@media.uio.no) innen oppgitt søknadsfrist.

Søknadsfrist: 29.01.2024

Publisert 12. jan. 2024 10:44 - Sist endret 12. jan. 2024 10:44