Studenten Anders var med Helene en dag på jobb i Itera

Les hvordan Anders opplevde dagen!

Bilde av Helene Jørum og studentskygger Anders

Helene og Anders var begge fornøyde med dagen. Foto: Helene Jørum

Anders:

Først og fremst må jeg bare si at det var en helt fabelaktig dag! Rett og slett perfekt på alle mulige måter. Vi startet 09:15 med en "tour" av lokalene til Itera AS, og satte oss så i et møterom hvor Helene fortalte om sin vei til yrket som kommunikasjonsrådgiver. Det var interessant og lærerikt, og jeg fikk en del tips. Underveis fikk jeg hilse på kollegaer av henne, og følte meg velkommen og godt tatt i mot.

Siden jeg hadde fortalt at jeg var glad i å skrive lot Helene dette forme dagen, og hadde utsatt noe skrivearbeid til den dagen så jeg fikk se hvordan det ble gjort. Jeg fikk to "oppgaver" hvor jeg fikk testet skriveferdighetene, noe som var artig og spennende. Jeg fikk også være med på et møte hvor vi så på diverse statistikk knyttet til kommunikasjon, og til slutt tipset hun meg om at de har flere internship-ordninger om sommeren og lignende. Vi holdt på til 15:00.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med dagen :)

Publisert 15. mars 2018 13:49 - Sist endret 13. des. 2023 10:02