IFIKK-professor fekk prestisjetung pris for bok om pavetida i Avignon

Professor i idéhistorie Unn Falkeid har fått den amerikanske prisen «Helen and Howard R. Marraro Prize» for ei bok om den litterære krigen i pavesetet Avignon i mellomalderen.

GODE KRITIKKAR: – Boka har fått svært gode kritikkar. Det viser at denne fagboka også når ut til vanlege folk, seier professor i idéhistorie Unn Falkeid som har fått ein amerikansk pris for boka si om den litterære krigen i pavesetet Avignon i mellomalderen.

Foto: Ola Sæther

Uniforum har intervjua Falkeid om prisen. Les heile intervjuet her.

Boka The Avignon Papacy Contested. An Intellectual History from Dante to Catherine of Siena blei gjeven ut på Harvard University Press i 2017.

Unn Falkeid er professor ved Institutt for filosofi, idé- og kunsthistorie og klassiske språk. Ho leier i dag eit forskningsprosjekt om Den hellige Birgitta av Sverige.

Publisert 23. jan. 2019 15:33 - Sist endret 23. okt. 2020 18:16