Julehilsen fra dekanatet

Nå er det snart jul, og vi håper alle får en vel fortjent pause etter året vi snart legger bak oss.

Bildet kan inneholde: juletre, jul, tre, julepynt, begivenhet.
Foto: Mari Lilleslåtten

Kjære alle på HF,

Det jobber ekstremt mange flinke folk på fakultetet. Vi er stolte av å lede en organisasjon der alle legger ned så mye innsats for at vi skal levere godt både både innen forskning og utdanning. Selv i et år der veldig mye ikke ble som planlagt.

Vi håper på en mer forutsigbar situasjon i løpet av våren, og at vi alle kan møtes i gangene på Blindern igjen.

I januar ønsker vi velkommen nye instituttledere på de fleste av HFs institutter. Året som kommer står også i strategiens tegn: Arbeidet med å lage en ny strategi for det kommende tiåret går i gang nå, og UiOs allerede vedtatte humaniorastrategi lanseres i januar.

Nå ønsker vi alle en fin og fredelig juleferie, og på gjensyn i 2021.

Hilsen,
Frode, Mathilde og Gunn