Ny møteplass for lektorstudentene

Torsdag 24. august kl 14.00 inviterer Det humanistiske fakultet til staselig åpning av Lektorhjørnet i Biblioteket, 2.etg. Sophus Bugges hus. Det blir snorklipping og enkel servering.

Nærbilde av hånd som holder en saks, klipper over et rødt silkebånd. Fotografei.

Lektorhjørnet er den nye møteplassen for lektorstudentene ved Det humanistiske fakultet, med leseplasser, samarbeidsplasser og mulighet for å treffe likesinnede på tvers av studieretning og årskull.

Vi håper dette vil være et viktig tiltak for lektorstudentenes tilhørighet på HF, og at alle som er interessert i, eller jobber med lektorutdanningen vil ta med en kollega og komme på åpning!

Lektorhjørnet er et samarbeidsprosjekt med Humsam biblioteket på Universitetsbiblioteket.

Av Ellen Evju Jahr
Publisert 22. aug. 2023 11:04 - Sist endret 22. aug. 2023 11:04