English version of this page

Masterduell

Bli med på en episk duell og kåringen av den beste masterformidleren ved Det humanistiske fakultet!

Illustrasjon av studenter som presenterer og snakker engasjert, med en halvt rosa og halvt gul bakgrunn.

Illustrasjon: Helene Mosaker via Canva.com.

Gå til Facebook-arrangementet

14 masterstudenter fra HF skal konkurere om hvem som er den beste formidleren.

Deltakerne får tre minutter til å presentere sin masteroppgave på best mulig måte.
Hver deltaker kan ha med en rekvisitt/gjenstand/effekt, men ikke mer enn man selv kan bære. PowerPoint og lignende presentasjoner på skjerm er ikke lov.

I tillegg til den høythengende tittelen som beste masterformidler ved fakultetet, vil duellvinneren bli tildelt en premie på 10 000 kroner!

Vinneren vil bli kåret av en meget kompetent jury bestående av studiedekan ved HF, Gunn Enli, journalist og forfatter, Linn Stalsberg og redaktør i forskning.no, Aksel Kjær Vidnes.

Arrangementet er åpent for enhver som ønsker å få med seg ny og fremragende forskning fra unge forskerspirer!

Praktisk informasjon

Domus Bibliotheca ligger i Karl Johans gate 47, på Universitetsplassen. Finn veien med Google maps.

Tilrettelegging ved besøk

Hvis du trenger heis eller annen form for tilrettelegging når du besøker Domus Bibliotheca, ring dette nummeret: 90 13 17 55, eller gi oss beskjed via nettskjema i forkant.

Masterduellen er del av programmet for «Inn historien – Humaniorafestivalen 2024»

Et øye. Illustrasjon.Inn i historien – Humaniorafestivalen 2024

Fra 7. til 21. mars inviterer Universitetet i Oslo til festival om historie. Bli med på samtaler, foredrag, filmvisning, byvandring, og mye mer – på Deichmans biblioteker og ved flere andre kulturinstitusjoner.

Arrangementene er gratis og åpne for alle!

Les mer om Inn i historien

Meld deg på vårt månedlige nyhetsbrev!

Vil du studere ved UiO?

Sjekk hva du lærer, hvilke jobber du kan få og hvordan det er å være student.

Se vårt studietilbud
Publisert 22. des. 2023 13:28 - Sist endret 11. mars 2024 10:46