Innkalling til møte 3-2024

Saker til behandling i åpent møte

Ordinære saker

V-SAK1: Utpeking av to medlemmer til å godkjenne og undertegne protokollen

Vedtaksforslag:

Fakultetsstyret vedtar at følgende personer pekes ut til å godkjenne og undertegne protokollen for 21. juni 2024:

____________________ og _____________________

Orienteringssaker

O-SAK1 Utviklingsavtale mellom Det humanistiske fakultet og Universitetet i Oslo

HFs utviklingsavtale 2024-25 med rektoratet på UiO legges fram for fakultetsstyret til orientering.

Saksdokumenter

O-SAK2 HF i mediene

Seksjonssjef i kommunikasjonsseksjonen Petter Løken presenterer nøkkeltall fra medieovervåkingen i 2023 og våren 2024.

• Ingen saksdokumenter

O-SAK3 Hele HF leser

Studiedekan Gunn Enli presenterer planen for tredje utgave av «Hele HF leser» som starter høsten 2024.

• Ingen saksdokumenter

O-SAK4 Virksomhetsrapport for første tertial (T1) 2024

Seksjonssjef i økonomiseksjonen Trude Jensen presenterer virksomhetsrapporten for første tertial (T1) 2024 for fakultetsstyret. Rapporten består av økonomirapport og ledelsesvurdering.

Diskusjonssaker

D-SAK1 Forslag til fordeling for Det humanistiske fakultet 2025

Forslag til fordeling for Det humanistiske fakultet for 2025 legges fram for fakultetsstyret til diskusjon.

Dekan Frode Helland og seksjonssjef for økonomiseksjonen Trude Jensen presenterer og innleder til diskusjon.

D-SAK2 Forslag til revisjon av HFs arbeidstidsbestemmelser

Forslag om justering av praktisering av arbeidspliktbestemmelsene har vært på høring i organisasjonen. Resultatet av høringen legges fram for fakultetsstyret til diskusjon.

Seniorrådgiver Kyrre Vatsend fra studieseksjonen deltar.

Saksdokumenter:

D-SAK3 Rutine for fakultetets behandling av opprettelse og nedleggelse av studieretninger

Etter behandlingen av V-SAK3 og diskusjon under eventuelt i fakultetsstyremøtet 12. april, ønsket fakultetsstyret å diskutere rutinen for opprettelse og nedleggelse av studieretninger.

Saken legges fram for fakultetsstyret til diskusjon.
Seniorrådgiver Kyrre Vatsend fra studieseksjonen deltar.

Saksdokumenter:

Saker til behandling i lukket møte

Eventuelt

Publisert 14. juni 2024 12:48 - Sist endret 18. juni 2024 08:56