Infomøte om utveksling ved UC Berkeley

UC Berkeley er et av USAs beste universiteter. Her får du faglige utfordringer av toppforskere innenfor en rekke fagfelt.

Bilde av University of California, Berkeley, med teksten "Study Abroad in California!"

Foto: UC Berkeley

University of California, Berkeley kommer på besøk for å informere om utvekslingsmuligheter for HF- og SV-studenter. De har et svært bredt faglig tilbud for både bachelorstudenter (HF og SV) masterstudenter (HF).

UC Berkeley er et av USAs beste universiteter. På Berkeley befinner du deg i et rolig bysamfunn, og storbyen San Francisco er en halvtime unna med tog. Her får du faglige utfordringer av toppforskere på mange fagfelt, innen f.eks. språk, litteratur, områdestudier, historie, filosofi, musikk og film og sosiologi.

Se avtalesidene for mer informasjon: Utvekslingsavtaler med University of California Berkeley - Universitetet i Oslo (uio.no)

Velkommen!

Publisert 4. sep. 2023 15:43 - Sist endret 4. sep. 2023 15:43