Infomøte om utveksling ved UC Berkeley

UC Berkeley er et av USAs beste universiteter. Her får du faglige utfordringer av toppforskere innenfor en rekke fagfelt.

Bildet kan inneholde: bygning, sky, himmel, eiendom, anlegg.

Foto: UC Berkeley

Torsdag 13. april  kommer våre partnere ved UC Berkeley på besøk for å informere om utvekslingsmuligheter for HF-studenter. Berkeley har et svært bredt faglig tilbud for både bachelor- og masterstudenter.

UC Berkeley er et av USAs beste universiteter. På Berkeley befinner du deg i et rolig bysamfunn, og storbyen San Francisco er en halvtime unna med tog. Her får du faglige utfordringer av toppforskere på mange fagfelt, innen språk, litteratur, områdestudier, historie, filosofi, musikk og film og sosiologi.

Se avtalesiden for mer informasjon: Utvekslingsavtale mellom University of California Berkeley og Det humanistiske fakultet – Universitetet i Oslo - Universitetet i Oslo (uio.no)

Velkommen!

Publisert 11. apr. 2023 14:59 - Sist endret 11. apr. 2023 14:59