Valgallmøte i HFSU

Studentutvalget ved HF skal velge inn nye medlemmer til styret. Vi har plass til opp mot 15 styremedlemmer, så bli med!

En logo hvor det står HFSU. Illustrasjon.

Som styremedlem i HFSU får du muligheten til å:

• Få nye venner!
  • Delta i viktige møter med ledelsen!
  • Representere HF-studenter!
  • Få nyttig erfaring som kommer godt med på CV'en!

Hvilke verv er det snakk om?

Ledervervet involverer daglig drift av studentutvalget. Leder har ansvar for å holde styremøter og har det overordnede ansvaret for å gjennomføre arrangementer. Leder har også kontakt med fakultetet.

Nestledervervet og økonomiansvarligvervet er uformelt slått sammen. Som nestleder har du ekstra ansvar for å stille opp i møter sammen med leder og ta i tak der det trengs. Som økonomiansvarlig har du ansvar for å søke om midler til drifting av organisasjonen og holde orden på HFSUs regnskap.

Vi trenger også en representant til Studentparlamentet. Som SP-representant deltar du på alle SP-møtene.

I tillegg har vi flere ledige plasser som styremedlemmer. Her er det mulighet for å drive med det du synes er gøy - sosiale medier, arrangementer, eller mer politiske saker.

Studenthverdagen kan være både hektisk og rolig, og øvrige medlemmer forventes å bidra til driften av HFSU i den grad de har mulighet.

Håper vi ses!

Gå til Facebook-arrangementet