Møt oss på stand!

Har du spørsmål om utveksling? Møt oss på stand i Sophus Bugge og få svar på dine spørsmål!

Mennesker som sitter på en plen foran et bygg på blindern.

Foto: Jarli & Jordan

Informasjon om utveksling

Den 21. august kl 11-13 vil vi stå på stand og svare på spørsmål om utveksling! Enten om du har en klar plan eller om tanken akkurat streifet deg - kom innom oss med det du lurer på.

Det humanistiske fakultetet har mange utvekslingsavtaler dere kan søke på: Alle utvekslingsavtaler ved Det humanistiske fakultet - Universitetet i Oslo (uio.no). Det er også mulig å benytte seg av avtaler som ikke har noen fakultetstilknytting: Institusjonsavtaler ved Universitetet i Oslo - Universitetet i Oslo (uio.no)

Husk søknadsfrist den 15.9. For mer informasjon om søknadsprosessen, se her: Søknadsweb er åpen for utvekslingssøknader våren 2025 - Universitetet i Oslo (uio.no)

Vel møtt!

Publisert 12. aug. 2024 15:29 - Sist endret 12. aug. 2024 15:29