Informasjonsmøte om utveksling høsten 2023 // Information meeting about exchange autumn 2023

Velkommen til informasjonsmøte om utveksling onsdag 1. februar kl. 13:15 - 14:00.

//

Welcome to information meeting regarding studying abroad, Wednesday February 1st at 13:15 - 14:00.

Bildet kan inneholde: vann, sky, himmel, bygning, eiendom.

Se Powerpoint-presentasjon fra møtet her.

Alle bør reise, eller vurdere å reise, på utveksling. Et semester i utlandet vil ikke bare gi deg nye impulser, internasjonal erfaring og et internasjonalt nettverk, men det byr også på innsikt i nye kulturer, en kunnskapsutveksling du nødvendigvis ikke vil få på Blindern. Som et ekstra pluss tilegner du deg ettertraktet kompetanse som arbeidsgivere ser etter ved å dra på utveksling.

På informasjonsmøte vil dere møte studiekonsulent/ koordinator for utveksling ved instituttet (Sofia). Dere vil i tillegg få informasjon om hvor dere kan dra på utveksling, når i studieløpet det passer og hvordan dere søker.

Instituttet har mange gode avtaler du kan reise ut på, som dere kan sjekke ut her, og universitetet har enda flere, her.

• Bachelorstudenter er anbefalt utveksling i sitt femte semester, men det er ikke noe i veien for å dra tidligere eller være borte i to semestre.
  • Masterstudenter kan reise på utveksling i sitt tredje semester.

Fristen for å søke utveksling høsten 2023 er 15. februar.

Håper å se mange der!

//

You will meet the international coordinator at IMK at this meeting (Sofia), and receive information regarding exchange - when it fits best in your study plan, where you can go, and how to apply.

The department has quite a few agreements that you can check out here, while the university has plenty more, here.

The application deadline for exchange semester autumn 2023 is February 15.

I hope to see many of you there!

Publisert 16. jan. 2023 15:18 - Sist endret 1. feb. 2023 15:08